<  NIEUWS
Ervaar nieuwe functionaliteiten in Client Portal
11 september 2017

Ons online gebruikerssysteem de Client Portal  biedt inzage in al uw zendingen, maar heeft nu ook nieuwe functionaliteiten! Heeft u het gebruikersgemak van de Client Portal al ervaren?

Om de ultieme gebruikerservaring te creëren bevat de Client Portal de volgende functionaliteiten:

  • Online boeken
    Bij toegang tot de Client Portal kunt u gemakkelijk en snel online een boeking maken.
  • Overzicht geboekte ladingen
    Met een Client Portal-account van Jordex kunt u 24 uur per dag al uw actuele transportgegevens inzien en de gegevens van eerdere boekingen in een handig overzicht laden.
  • Track & trace
    Met behulp van de track & trace formule kunnen transporten op de voet gevolgd worden.
  • Statistische informatie
    De Client Portal brengt de statistieken van uw boekingen in kaart.
  • Bill of Lading status
    Vanaf het moment dat wij het document Bill of Lading hebben ontvangen tot aan de afronding wordt er stap-voor-stap genoteerd wat de status is.

Nieuwe functionaliteiten
Aanvullend op deze functies biedt het gebruikerssysteem nu ook de functionaliteiten om de “Booking details” en “BL details” in één oogopslag in te zien. Door het maken van een export onder de button “Transport Management Information” wordt er een download gemaakt naar Excel, waarin het overzicht wordt weergegeven.

Alle boekingsgegevens waarover wij beschikken  worden onder “Booking details” overzichtelijk in kaart gebracht. Daarnaast brengt het overzicht “BL details” de laatste status van de Bill of Lading in kaart.

De Client Portal is voor zowel export als import te gebruiken en is ook toegankelijk via onze app. Zijn er gegevens die na uw ervaring ontbreken of heeft u specifieke wensen? Laat het ons weten.

Heeft u nog geen Client Portal-account? Vraag deze dan aan in onze Client Portal door op de button “request new account” te klikken.